Какво могат да научат собствениците на малък бизнес от гениалния маркетинг на Олимпиадата

Следващия път, когато собственик на малък бизнес поиска от вас промоционален съвет, който гарантирано ще работи, кажете им да следват стратегия, използвана за популяризиране на Олимпиадата. Правилно е. Олимпийски игри.

Това е много специфичен план, въведен от американските телевизии преди четвърт век, последван от всеки кръг на Олимпиадата. Зимни игри, летни игри. Няма значение. Същият „вълшебен боб“ се използва отново и отново. И така, каква е тайната? Фокусират ли се върху бляскавите спортове? Не. Популяризират ли големи мачове? Не. Те прославят олимпийския спектакъл. Не.

Те правят много по -важно нещо: оформят Емоционална връзка Чрез предаване на игрите между публиката и спортистите, докосване на профилите на спортистите, подчертаване на техните борби, страхове, мечти. Що се отнася до игрите, непознати спортисти живеят и дишат хората, които се интересуват от зрителите – това беше целта. Принудете посетителите да гледат как ги създавате Грижа за спортистиКакво

Имайте предвид, че не е трудно да се продаде, което обикновено е това, което виждате в рекламата за малък бизнес. Вместо това се стремете Установете емоционална връзкаТова, което го прави нито лесно, нито просто. Това не се случва за една нощ. И това работи само ако се осмелите да бъдете … човешко същество.

Спрете да бъдете труден корпоративен „бот“ – и започнете да бъдете себе си. Хората ми казват, че е мое Уебсайт Е „точно като мен“. Приемам това като голям комплимент, защото това означава, че успях да се свържа с напълно непознат. Това също означава, че моите уеб страници не се различават от никъде другаде. Аз ги притежавам. Те са аз.

Това прави разлика, която отива направо в крайна сметка. Например, започнахме да се интересуваме от значителен рекламодател, защото собственикът на бизнеса хареса, че нашият „Уебсайт за служители на Meet“ съдържа снимка и текст на нашето куче, показващо, че той е нашият „Директория за сигурност“. Смяташе, че е креативно и забавно – което точно искаше за кампанията си. Най -важното е, че той беше свързан с нас като хора. Вече не бяхме само една рекламна агенция.

Винаги ще се справяте по -добре, ако си спомните това просто правило на маркетинга, което е в основата на маркетинговата стратегия на Олимпиадата: Хората се свързват с хората, те не се свързват с предмети – дори не с толкова големи неща, колкото Олимпиадата.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *