Какво трябва да знаете за HR тенденциите за 2007 г.

Тенденции в човешките ресурси за 2007 г.

Въз основа на резюмето на Прогнозата за работните места в SRM 2006-2007

Преглеждайки резюмето на SHRM, аз разсъждавам върху някои тенденции в управлението на човешките ресурси, които изглежда силно влияят не само на света на бизнеса, но и на нашето общество. Позволете ми да цитирам това резюме, за да отчета Десетте ключови тенденции в управлението на човешките ресурси за 2007 г .:

1. „Увеличаване на разходите за здравеопазване.

2. Увеличаване на използването на офшоринг на други държави.

3. Заплахата от увеличаване на разходите за здраве / медицински грижи за икономическата конкурентоспособност на Съединените щати.

4. Нарастващо търсене на баланс между работа и личен живот.

5. Пенсиониране на голям брой „Baby Boomers“ (родените между 1945 и 1964 г.) едновременно.

6. Нови нагласи към застаряването и пенсионирането с настъпването на възраст за пенсиониране.

7. Увеличаване на броя на лицата и семействата без здравно осигуряване.

8. Повишена кражба на самоличност.

9. Засилете работата, тъй като работодателите се опитват да увеличат производителността с по -малко служители.

10. Уязвимост на технологиите от атаки или бедствия. „

Това резюме е изготвено от SHRM за своите 140 000+ членове и които са събрали тази информация от много източници и проучвания на човешките ресурси. (SHRM е Дружеството за управление на човешките ресурси.)

Докладът подробно описва други ключови въпроси, които са станали обичайни за професионалистите в областта на човешките ресурси, като пенсионни обезщетения на служители, недостиг на работни места, задържане на ключови служители, икономическа несигурност, трудови преговори, междукултурно разбирателство, правни отговорности и права на служителите, глобални бизнес практики. , и много други семейни, работни и социални тенденции.

Това е стресиращо за вашите HR специалисти, други мениджъри и вашия персонал. Начинът, по който прочетох този доклад (от позицията ми на треньор, съветник и треньор по управление на стреса) е, че увеличените темпове на промяна и застаряващата работна сила предизвикаха спешни съображения за управление на стреса на работното място. Неконтролираният стрес допринася за отрицателните предизвикателства в разходите за здравеопазване (проблеми # 1, # 3, # 7), баланса между професионалния и личния живот ( # 4), поддръжката ( # 5, # 9, # 4, # 6) и нивата на намалена производителност ( # 9, # 4.) Несигурността и заплахите от глобалния натиск не са въпроси, които подчертават висшето ръководство, това са притесненията на много специалисти по човешки ресурси и много хора в нашата работна сила.

Въпреки че може да е извън възможностите ни да контролираме големи световни тенденции или дори промени в нашето общество, ние можем да разработим стратегии за контрол как ние и нашата работна сила реагираме на този натиск. Можем да управляваме промяната, като водим промяната по най -положителните начини. Можем да избегнем използването на „отричане“ като средство за отмяна на необходимото обучение, което е от съществено значение за икономическото здраве и увеличаването на производителността в бизнеса. Така че нека да „свалим главата си от пясъка“ и да продължим напред, като се заемем с тези проблеми, а не просто да реагираме на последиците от негативните ситуации.

Станете лидер и помогнете за разработването на стратегиите, които вашата организация изисква, за да сведете до минимум стреса от тези неизбежни тенденции върху нашия персонал и производителността.

Помислете да научите повече за:

Управление на промените … Ключови промени и неизбежни преходи по положителен начин

Управление на стреса за ключови личности, екипи и вашата организация

Изградете ефективни стратегии за задържане

Програми за баланс между работа и качество на живот (поддържане и контрол на разходите за здравеопазване)

Контрол на разходите за здравеопазване

Благосъстоянието като важна полза за контролиране на разходите за здравеопазване и като стратегия за задържане

Увеличете производителността на работната си сила, като премахнете разсейванията

Независимо дали вашата организация е голяма или малка, тези тенденции ще ви повлияят. Ако вашият бизнес се занимава с: здравеопазване, финанси, производство, транспорт, човешки услуги, образование, технологии, правителство или търговия на дребно, ще трябва да разгледате как промените в нашия свят и нашето общество влияят върху работната ви сила. Въпреки че може да се почувствате претоварени от тези тенденции, можете да спестите време и пари, като увеличите производителността, като помогнете за създаването на стратегии, които ще помогнат на вашите мениджъри и персонала ви да реагират по най -положителните начини.

По пътя, моля, грижете се добре за себе си.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *