Контакт

В ABD виждаме ежедневието като бара, която непрекъснато трябва да се вдига. ABD е призната за една от най-добрите и най-ярките компании в Чикаго, за които да работи. Ето защо се нуждаем от изключителни представители на обслужването на клиенти, които искат да вземат кариерата си на следващото ниво. Работете за нас и ще намерите един блестящ ум след друг, всички те работят заедно, за да надминат границите и да разработят изключителни софтуерни продукти. Търсим мотивирани, остри и интелектуално любопитни хора, които да се присъединят към екипа.

ABD търси знаещи, изобретателни, целенасочени хора, които биха могли да се присъединят към нас в обслужването на бързо развиващия се, иновативен свят на набиране на персонал и набиране на персонал. Нуждаем се от хора, които приемат сериозно обслужването на клиентите и се стремят да надминат очакванията на клиентите.

Специалист по поддръжката на софтуера ще поддържат връзка с клиенти, като оказва подкрепа чрез телефонни обаждания, директни електронни писма и т.н., ще трябва да комбинират творчески подход с организационните умения, за да управлявате проекти и да се спазват сроковете. Тази позиция има за цел да подобри потребителския опит и да стимулира иновациите за бъдещето на ABD.

ABD признава, че нашите служители са най—ценният ни актив-нашите служители допринасят за нашия успех. Търсим кандидати, които са проактивни и имат инстинкт да разширят границите. Ако ви харесва забързана,“ практична “ среда и много сложни проекти, тази позиция е подходяща за вас.

Електронна поща: sales@talkrhyme.com
Уебсайт: https://talkrhyme.com