Не фабриката на дядо ви: Модернизиране на производството, за да привлечете хилядолетия

Защо има толкова голям ангажимент към квалифицирано производство и занаяти? Тъй като според доклад на индустрията за 2013 г., на всеки четири търговски позиции, от които работниците се пенсионират, индустрията произвежда само една замяна. Още по -лошото е, че се очаква през следващото десетилетие 2 милиона от 3.5 милиона налични продуктивни работни места да останат незаети поради липса на налични таланти.

Сега може да попитате как може да е това? С милиони безработни хилядолетия, които са изправени пред безработица, която е два пъти по -висока от националната, нямаме ли достатъчно хора, които да заемат тези позиции? Едва докато променим имиджа и възприятието на производството – както за децата, така и за техните родители.

През последните две поколения младите специалисти не се възползваха точно от възможността да работят в производството. Част от проблема е стигмата на производството – работа в нечиста среда, с остарели мисли и малко място за растеж. Други, по-големи проблеми са родителите, които са обезкуражили децата си да посещават бизнес или техническо училище и вместо това популяризират стойността на четиригодишната степен в колеж или университет. Според Националната асоциация на производителите и Института по производство (NAM), само 3 от 10 родители биха обмислили да насърчат детето си към продуктивна кариера. Възприятието е, че се занимавате с занаяти, ако не сте „материал за колежа“. И родителите искат децата им да бъдат „материал за колежа“.

Тъй като сега САЩ преминават през „продуктивен ренесанс“ и се стремят да препроизводят стоките си на американска земя, има спешна и нарастваща нужда от нови таланти.

И така, как да направите производството по -привлекателно и ангажиращо бъдещите служители? Можете да започнете с модернизиране на вашата марка. Ако вашата компания е спряла по стар, калциран начин за правене на бизнес, ще ви е трудно да намерите и задържите нови служители.

Днешните работници са местни граждани. Те са „свързани“ с технологиите по различен начин от предишните поколения и очакват да я имат на работното място. Ето защо е от решаващо значение за производителите не само да разполагат с усъвършенствана технология Индустрия 4.0, но компаниите трябва да популяризират технологията, използвана в техния производствен процес. Милениалите ще бъдат доволни, ако не и изненадани, така че знайте, че повече от две трети от американските производствени компании възприемат 3D печат и повече от половината използват роботи.

Потърсете начини да използвате по -добре мобилните устройства, видеоклиповете и виртуалната реалност в процеса на наемане, както и в цялата фабрика. Милениалите са свикнали да гледат видеоклипове, за да научат за нови неща, така че защо да не използвате YouTube или друг видео уебсайт, за да дадете на потенциалните служители реалистичен изглед „един ден в живота“ на работилница във вашето заведение. Задръжте видеоклиповете с 2-3 минути по-малко и се възползвайте от „уау“ факторите на работа. Не сте сигурни какви са те? Попитайте настоящите си членове на екипа какво харесват най -много в работата си. Може дори да искате да ги интервюирате и да ги оставите да споделят своята история на видео. По този начин уведомявате кандидатите за работа, че това не е фабриката на техния дядо!

Едно от първите места за стартиране е уебсайтът на вашата компания. Да, това е чудесно място да споделите какво е за вашата компания, но то трябва да е истинско – да не е гангстерска банда „говорене за маркетинг“. Потърсете начини да споделите вашата корпоративна култура и мисия. Какво е да работиш там? Демонстрирайте как вашите продукти и услуги обслужват по -голяма мисия, която просто носи печалба. Възползвайте се от присъствието си онлайн, за да покажете как вашата компания оказва положително въздействие върху обществото.

След това проверете социалните си медии. (Сега, ако кажете „Какво е това?“ Или „Това е просто прищявка“, имате определена работа за вас.

Разберете къде работят вашите потенциални работодатели. Може да не са във Facebook, вместо това могат да изберат Instagram, Twitter или LinkedIn. Вносители Важно е да се уверите, че каналите ви са активни и актуални. Дайте възможност на служителите си да споделят случващото се от тяхна гледна точка. Публикувайте снимки от социални събития, благотворителни проекти и други забавни поводи. Изглежда ли вашата компания като забавно място за работа от гледна точка на социалните медии? Ако не, потърсете начини да подобрите общественото възприятие. Когато се направи добре, това може да бъде сравнително бързо решение – просто започнете да публикувате! Когато имате активно и ангажиращо присъствие в социалните медии онлайн, това изгражда доверие с потенциални наематели от по -младите поколения.

И накрая, имайте предвид, че милениалите винаги са свързани. Те изискват комуникация индивидуално и незабавна обратна връзка. Те считат своите мениджъри и лидери за свои колеги и искат да имат достъп до тях. Ако единственият път, когато давате обратна връзка, е по време на годишния процес на преглед, ще загубите. Има много онлайн инструменти, проучвания с пулсов тип и програми за изкуствен интелект, които могат да помогнат за предоставяне на обратна връзка при търсене. Честата комуникация и задържането на служителите на работното място ще направят чудеса за ангажираност и развитие.

Дигиталният характер на днешното производство отваря много възможности за квалифицирани позиции, превръщайки ръчния характер на фабричната работа във високотехнологичната среда, каквато е днес. Според Вики Холт, президент и главен изпълнителен директор на Protolabs, „Дигиталното производство съживява нашата индустрия и възпламенява нови възможности. Пропастта в уменията е критична пречка за всички нас. Но е окуражаващо да видим нов оптимизъм от ново поколение.“ Работници и да чуят, че разбират, че това не е производствената индустрия на техните баби и дядовци. Пред нас остава много работа, но това е добро начало. „

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *