Силата на използването на видеоклипове за привличане и задържане на най -добрите изпълнители

Знаете ли, че според доклад на индустрията от 2013 г. на всеки четири търговски позиции, от които работниците се пенсионират, индустрията произвежда само един заместител? Това е все едно да сложиш 4 чорапа в сушилнята си … и да вземеш само един. Може би се чудите как се справяме с недостига на работни места? Има милиони безработни милениали, които са изправени пред безработица, която е два пъти по -висока от националната. Защо нямаме достатъчно хора, които да запълнят тези свободни места?

Ето я лъжицата. През последните две поколения младите хора не са виждали точно възможността да работят в производството. Може да не е достатъчно секси. Те може да търсят начини да постигнат по -високи резултати от видео игри. Но текуща РАБОТА в производство? Хм … Джо.

Част от проблема е стигмата – виждали сте я във всяко телевизионно предаване, което сте гледали. Как изглеждат растенията? Те са мръсни, мръсни, горещи и миризливи места за работа. То е в застой … застояла стигма. Мисълта е много остаряла и няма място за растеж – освен ако, разбира се, не се стремите да бъдете управител на магазин и трябва да сте син на мениджъра, за да получите този концерт. Непотизъм. (В сравнение с Nap-аутизма, което означава, че можете да заспите на работното място, без да се притеснявате, защото „познавате някого“.) За тези, които не са ходили във фабрика, това е почти това, което хората си мислят, нали?

Има по -значителен проблем с възприемането на производството. И това са родителите, които обезкуражават децата си да посещават търговско или техническо училище, защото искат те да отидат в колеж и да си намерят „истинска работа“. Някои родители смятат, че единствената причина да влезете в занаята е, ако не сте „материал за колежа“. И родителите искат децата им да бъдат „материал за колежа“. За съжаление много от тези „училищни материални“ деца в крайна сметка живеят в мазетата на родителите си … което би било хубаво, ако бяха отишли ​​в техническо училище и всъщност биха могли да поправят нещата!

Тъй като сега САЩ преминават през „продуктивен ренесанс“ и се стремят да препроизводят стоките си на американска земя, има спешна и нарастваща нужда от нови таланти. Наред с това е необходимостта от нови идеи и нови начини за правене на бизнес. Време е да модернизирате марката си. Ако вашата технология е по -стара от хората, които се опитвате да наемете, познайте какво – те не се присъединяват към вашата компания.

Как модернизирате марката си? Имам три думи за вас – социални медии и видео. През февруари 2017 г. се изчисляваше, че хората качват по 500 часа видео на всеки MINUTE в YouTube. В случай, че правите математика, това е 65 години видео всеки ден. Ако направите изчисления, качете видеоклип на кафе паузата си, той е готов да отстъпи. Ние също гледаме 1 милиард часа видео съдържание всеки ден. Да, това са милиарди с „Б“. С толкова много видео, което се консумира, мислите ли, че е възможно някои от вашите потенциални служители да ви търсят онлайн?

Ако отидат онлайн, какво виждат? Виждат ли вкъщи стар филм, който казва: „Добре дошли в прекрасния свят на продукцията!“ или да видите организация, която би била добро място за работа? Най -хубавото при използването на видео е различно от видеокамерата от миналото – спомнете си онези машини с голям шум, които изглеждаха така, сякаш носите 8 -фисова мазилка през рамо – сега носете видеокамера в джоба си – мобилния си телефон. Тези видеоклипове не трябва да бъдат основните блокбастъри на Холивуд! Понякога, колкото по -„перфектен“ е, толкова по -малко ефективен е. Направете го реално и го бройте.

Можете да използвате видео по много различни начини. Нека вашите служители да ви кажат защо обичат да работят за вас – не забравяйте първо да преминете към човешки ресурси – отделете им малко внимание. Използвайте бърза минала версия, за да създадете „ежедневен“ видеоклип, така че потенциалните служители да могат да видят какво се случва във вашия завод. Използвайте видеоклипове, за да поздравите служителите си във вашата компания, преди да влязат през вратата. Клиент използва „Видео ръкостискане“, при което служителите заснемат кратко видео за себе си – интереси, харесвания, отговорности, развлекателни факти – каквото и да го поставят в подписа на имейла. Сега новите ви служители ще се запознаят с хората, с които работят – преди да се срещнат лично. Използвайте ги за ориентационни видеоклипове – дайте живот на правилата и правилата на ръководството за служители!

Включването на видео във вашата стратегия за наемане и задържане е чудесен начин да модернизирате вашата марка и да подобрите имиджа си онлайн. Вие не само ще привлечете нови служители, но и ще дадете на останалите от екипа си правото да се похвалят, че разказват за тяхната фантастична работа и работодател.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *