Image default
Marketing i oglašavanje

Zašto nas toliko zanimaju vijesti iz svijeta, showbizz vijesti?

 Jeste li u toku?

Koliko Vam znači na ste u toku sa vijestima iz svijeta, showbizz vijesti? Svako jutro se budite i pogledate što ima novoga  u moru vijesti iz svijeta, showbizz vijesti? Besciljno scrollate i prevrćete  portale u potrazi za novim informacijama, novim događajima, koji nemaju apsolutno nikakve veze s Vama osobno? Da, sve više ljudi može potvrdno odgovoriti na postavljena pitanja. A na pitanje zašto to rade, malo tko ima odgovor. Zašto pojedinca, koji nikad u život nije i neće upoznati Shakiru, gotovo opsesivno prati tijek njenog razvoda s poznatim španjolskim nogometašem Piqueom? Znate li uopće u koju kategoriju svrstati takve vijesti, koje su nekorisne, ali isto tako neodoljive?

Vijesti iz svijeta, showbizz vijesti

Moramo definirati što su to vijesti iz svijeta, showbizz vijesti. Vijesti iz svijeta, su vijesti koje obuhvaćaju sve događaje iz inozemstva, od Europe do Australije i Kine. Showbizz vijesti, su novost i vijesti koje obuhvaćaju događaje iz života slavnih, događaje na showbusiness sceni, odnosno pokrivaju sve događaje iz područja razonode. Većina vijesti iz svijeta, showbizz vijesti je dizajnirana da kod ljudi izazivaju zanimanje i pružaju im razonodu. Nitko ne može poreći da nikada nije s nestrpljenjem i iščekivanjem čekao na nove informacije o aktualnim temama vijesti iz svijeta, showbizz vijesti. Vijesti iz svijeta, showbizz vijesti su dostupne na svakom koraku, na svakom portalu, društvenim mrežama, na radiju, televiziji, časopisima, a na svojoj popularnosti ne gube od prvog dana njihovog nastanka, dapače ona čak i raste iz dana u dan. 

Prate ih svi – djeca, odrasli i stariji

showbizz

Danas su čak već i djeca od najranije dobi bombardirana i okupirana sa vijestima iz svijeta, showbizz vijestima. Svako dijete zna da su Shakira i Pique prekinuli, čak pjevuše i Shakirine pjesme na tu temu. Do tih informacija dolaze na najrazličitije načine, od Tik Toka i Instagrama, do časopisa i novina. Utjecaj vijesti iz svijeta, showbizz vijesti je na najmlađe i najveći, upijaju svaku dobivenu informaciju koja je na njima na pravilan način prezentirana i dobivene informacije uključuju u svoj način razmišljanja.
Da ne bi bilo zabune, odrasli, pa čak i stariji, nisu nikakva iznimka kada dođe do konzumiranja vijesti iz svijeta, showbizz vijesti. Svaka odrasla osoba, ma koliko se trudila biti isključena iz svijeta showbizz vijesti, se zanima za neku vijest, bili to Shakira i Pique ili napetosti unutar kraljevske obitelji u Buckinghamskoj palači. A za one ozbiljnije, uvijek će postojati neka tema, neki poznati businessman i visoko inteligentna osoba kao što je Elon Musk sa svojim dramatičnim poslovnim potezima i nagovještajima koje pokreću lavine i pune naslovnice rubrika vijesti iz svijeta, showbizz vijesti, a njemu pune džepove. 

Da nisu samo mlađe generacije zaluđene konzumacijom showbizz vijesti, pokazuju naše bake i djedovi, koji svako jutro nestrpljivo čekaju na novo izdanje omiljenog im vjesnika, da ne spominjemo večernji termin Dnevnika na nacionalnoj televiziji, kojeg ne smiju propustiti ni pod koju cijenu. Dok oni spretniji sa pametnim napravama, scrollaju i pretražuju bespuća interneta za novim vijestima iz svijeta, showbizz vijestima, željni razonode i novih tema za razgovor na jutarnjoj kavici. 

Novi trendovi na showbizz sceni

S društvenim mrežama u porastu, dolazi do mijenjanja trendova, a među poznate osobe više ne svrstavamo samo pjevače, glumce i voditelje, nego i influencere. Proteklih par godina se na prestižnom događaju na prvi svibanjski ponedjeljak – Met Gali počeli pojavljivati influenceri. Oni su sa svojim velikim brojem pratitelja idealni alat za stvaranje i plasiranje showbizz vijesti prema većem broju ljudi. 

Uzimanje predaha od vijesti?

Sve češće možemo primjetiti detoksikaciju poznatih influencera od ekrana, odnosno od utjecaja vijesti iz svijeta, showbizz vijesti. Unatoč tome da smo svjesni činjenice da praćenje vijesti iz svijeta, showbizz vijesti nema pretjerane osobne koristi, ipak na kraju svatko, namjerno ili nenamjerno, podlegne praćenju vijesti. Ako uzmemo za primjer Kim Kardashian, nije nužno da je osoba njen obožavatelj da bi bi znao tko je ona, i s čime se bavi (ako se uopće bavi ičime osim okidanja selfija), dovoljno je samo da imate otvoren Instagram ili Facebook račun, i biti ćete u toku što se događa u njenom životu. Moglo bi se reći da je Kardashianka doktorirala iz područja stvaranja i plasiranja showbizz vijesti, kojima rijetko tko može odoljeti.

Da ne bi bilo sve samo zabava, tu je i druga strana vijesti iz svijeta, nažalost nije svaka vijest pozitivna i zabavna. Negativne vijesti iz svijeta, ponekad imaju još veću popularnost nego pozitivne vijesti, sjetimo se samo pandemije. Portali, časopisi, društvene mreže, dnevnici, sve se vrtjelo oko pandemije, svaka vijest iz svijeta, a i lokalna vijest je bila povezana s pandemijom i strahotama koje su je pratile.